Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Ztráta platební karty

3. Pojmenování (název) životní situace

Ztráta platební karty

4. Základní informace k životní situaci

Při ztrátě, odcizení nebo zničení platební karty.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

 Občan dotčený touto situací, zplnomocněný rodinný příslušník.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

 

        - proveďte okamžitou blokaci platební karty v peněžním ústavu, který ji vydal,

        - ztrátu či odcizení karty hlaste neprodleně na Policii ČR.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

 Neprodleně, od zjištění ztáty, kontaktujte peněžní ústav, který ji vydal. Telefonicky na čísle zákaznické nebo pohotovostní linky peněžního ústavu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

 Příslušný peněžný ústav, Policie ČR.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Platný Občanský průkaz, nebo jiný, totožnost prokazující doklad.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

 Všechny potřebné formuláře jsou k dostání u příslušného peněžního ústavu nebo při ohlášené krádeži na stanici Policie ČR.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatky nejsou známy, zřízení nové karty je bezplatné.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

 Peněžní ústav zasílá novou kartu a pin, na základě souhlasu poškozeného, obratem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Nejsou známi.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

 Nejsou.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Nelze

28. Popis byl naposledy aktualizován

07.09.2014

29. Datum konce platnosti popisu